maandag 9 april 2018

Tijd voor Tony's!

Afgelopen zaterdagmiddag hebben Daniëlle en ik heerlijk bij Nelly aan de tuintafel zitten fröbelen. Nelly had wat leuke knutsels bedacht en zorgde voor de koffie en thee en Daan bracht gebak mee. Ik had voor beide dames een Tony's gepimpt, altijd een goede binnenkomer. Het was zo lekker in het zonnetje, dat de repen snel naar binnen moesten;)
De wikkels zijn beplakt met Lawn Fawn papiertjes uit de nieuwe IDEE&post. Ook de stempeltjes van de vuurvliegjes komen uit het pakket. Het zonnetje kwam uit China (het malletje bedoel ik...), net als het stansje wat ik gebruikt heb voor het tekstje.
Voor beide wikkels heb ik een leuke CAS-sketch opgezocht, vind ik toch het fijnste werken. En het snelste, want het idee om dit mee te nemen kwam zaterdagochtend nog opborrelen...
Op naar een lange werkdag, want na de praktijkexamens zijn er nog rapportvergaderingen... Fijne nieuwe (werk)week!
Challenges;
Crazy4Challenges - C4C426

CAS(E) this Sketch! - #266

13 opmerkingen:

  1. met zo'n kadootje ben je dubbel welkom lijkt me! Toffe wikkels in deze felle zomerse kleurtjes!
    Fijne werkdag, ik ga straks aan de was en strijk, vannamiddag naar Gent op ziekenhuisbezoek bij mijn pa...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt leuk krijgen. Zo zonnig. Deze verpakkingen. Handig ben je toch, even een sketch erbij pakken en wauw wat een leuk resultaat! Fijne werkweek weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuke verpakkingen heb je weer gemaakt! Super gedaan. Lekker vrolijk en wat leuk die vuurvliegjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gezellig deze leuke vrolijke wikkels om de chocolade...
    Succes weer vandaag met de lange werkdag
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is inderdaad een goede binnenkomer. Wat zijn ze leuk en fris! Dat die chocolade snel op moest was vast geen probleem. Ben benieuwd wat jullie geknutseld hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmm...wat leuk en lekker zeg! Bij mij komen er deze week ook nog een paar Tony’s voorbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf gemaakt!!
    Knap werk om een sketch op een reerp chocola te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk cadeautje! Ziet er zo leuk uit en is nog lekker ook!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker uhh ik bedoel mooi gedaan Colien!
    Fijne werkweek.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zien er super vrolijk en leuk uit, en ik snap dat die repen snel naar binnen moesten, zou maar smelten hè :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super cute cards and takes on the sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zowel de verpakking als de inhoud: geweldig!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien