maandag 2 oktober 2017

4 Season Swap Herfst #1.


De 1e maandag van oktober is een feit en ook vandaag zijn we in de weer geweest met de 4-Season-Swap challenge. De komende maanden staan in het teken van de herfst en Nelly heeft hele gave pakketjes afgeleverd bij Larissa en mij. Het zijn geweldig gave pakketten geworden, de tasjes waren alleen al leuk:

En in het tasje zijn allerlei toffe spulletjes te vinden. Behalve cardstock en mooie herfstpapiertjes zitten er ook heel gave stempels in. Verder grote glimstenen en een glazen potje met, hoe kan het anders in een pakketje wat je van Nelly krijgt, knoopjes en een touwtje, hihi.
Vandaag zijn de eerste kaarten te bewonderen uit dat pakket. En de 'opdracht' was om een kaartje in herfstkleurtjes te maken volgens de sketch. 

Dat was geen probleem met al die mooie designpapiertjes, dus maakte ik er twee ;-) Heb van alles uit het pakket gebruikt en bij beide kaartjes nog een houten blaadje toegevoegd. Grappig hoe een verschillende uitstraling de kaartjes krijgen door een ander kleur achtergrond. Ik kan nog niet bepalen welke ik het mooiste vind...

En zoals eerder vermeld, hebben we er meteen een challenge blog aan gekoppeld, zodat iedereen mee kan doen met ons. Kijk op het 4-Season Challenge blog voor meer info. En heb je zelf geen blog, dan kun je altijd nog terecht op onze Facebook pagina; 4-Season Challenge Facebook. 

We dagen jullie dus uit om ook een kaartje in herfstkleuren te maken volgens de sketch. Uit de inzendingen kiezen wij een top 3 en de winnaar krijgt een echte Larissa-, Colien- of Nellykaart toegestuurd met een kleine verrassing.
Challenges;
AnMa Creatief - Herfst
Dutch Card Lovers - Inspiratiefoto (kaart in herfsttinten)

Scr@p-cards Challenge Blog - Bingo (herfstkleuren, bladeren, echt hout)

19 opmerkingen:

  1. helemaal leuk en tof kaartje is het geworden,mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaarten Colien, vind de papiertjes van nr 2 heel mooi (duidelijk door Nellie gekozen met de dotjes...) maar kaart 1 vind ik in zijn geheel mooier...
    Je kaartje hieronder is ook weer heel tof!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke, hippe herfstkaartjes Colien, dank voor je deelname aan onze Sr@pCardsChallenge!

    XxIrene-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke, hippe herfstkaartjes Colien, dank voor je deelname aan onze Sr@pCardsChallenge!

    XxIrene-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele gave kaarten, Colien! En die swappakketjes zien er inderdaad heel feestelijk uit!
    Leuk idee.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig pakket zeg! Heerlijk om mee te mogen werken. Leuke herfstkaarten zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n pakket is geen straf om mee te mogen werken, Colien. Allebei je kaartjes vind ik mooi. De 1e geeft een strakkere uitstraling met prachtige kleuren. De 2e vind ik vooral gaaf omdat ik van stippeltjespapier hou.
    Leuk dat je meedoet met de AnMaCreatief challenge.
    xxx Margreet

    PS Ik las ergens dat jij Halloween kaarten leuk vindt. Vanmiddag plaats ik er eentje. Mocht je hem wel willen ontvangen, stuur me dan even je adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn helemaal leuk en geslaagd! Het ribkarton op de eerste vind ik erg gaaf! Die is ook wat "herfstiger" dan de tweede. Erg leuk dat je meedoet met DCL, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou zo van die herfstkleuren! En daar zit dit pakketje vol mee, hartstikke leuk! Je kaartjes zijn super geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb even gekeken op jullie 4 season swap blog en wat leuk bedacht om hieraan een challenge blog te koppelen! Nu ben ik slecht in sketchen, maar wie weet? ik blijf het volgen!
    Je kaartjes zijn enig en ook bij mij spreekt de bovenste net meer aan door de kleuren bij elkaar!
    Dankjewel voor je inzending naar de Herfstbingo van Scr@p-Cards!
    Groetjes Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze alle twee heel leuk..zelfde sketch maar heel verschillende kaarten.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hoor, deze sketch. Je uitwerkingen zijn prachtig.
    Helemaal herfst.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 toffe kaartjes heb je gemaakt.
    Het pakket was ook zo leuk, daar kunnen we alleen maar goeie dingen mee doen.
    Hopelijk hebben we veel deelnemers..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee hele leuke kaartjes. Ik begrijp best dat je niet kan kiezen want beide top hoor.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 2 hele mooie kaartjes en soms is het moeilijk kiezen dank dat je meedoet aan de bingo challenge op scrap-cards liefs dt martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ze zijn beide heel leuk, heerlijk die herstkleuren...wij hebben ook een bijdrage geleverd aan de challenge.
    was heel leuk om te doen, fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf pakket, kaartjes en sketch! Allemaal super! Ik ga mijn best doen om mee te doen! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Colien
    Wat zijn dit prachtige herfstkaarten en de houten bladeren zijn een mooie toevoeging.
    Bedankt voor je deelname bij Scr@p-Cards.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien