zaterdag 30 september 2017

YOU ROCK.

Gisteren was Aaron jarig en voor hem maakte ik deze stoere kaart met Eline's eekhoorn (COL1410). Het achtergrondpapiertje komt uit het Boho Summer blokje en de cirkel is gemaakt met 2 stiksteek-malletjes (CR1360). Het gitaartje staat em goed, nietwaar?! 
Deze versie maakte ik eerst, maar die vond ik net te somber voor een 11-jarige. De foto is een beetje overbelicht, zal em nog es overdoen..... Het tekstje is van MFT en heb ik met embossingpoeder op het strookje gemaakt. 

Zo meteen vertrek ik richting Zeeland. Daar ga ik op uitnodiging van en met Brigitte een dikke dame schilderen, zin in.
Challenge;
Freshly Made Sketches - FMS307

D

15 opmerkingen:

  1. Nou en of die gitaar hem goed staat, heel leuk!!
    je tasty truck van de vorige blogpost is ook heel leuk...
    fijne leuke creatieve dag vandaag, groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk met dat gitaartje! Inderdaad de eerste spreekt meer qua kleuren en dessins. Enige kaarten!
    Veel plezier met schilderen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, een rockende eekhoorn! Die gitaar is goed, zeg!
    Ik vind de tweede kaart ook erg stoer, maar inderdaad niet zo voor een 11 jarige 😊
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat zijn die kaarten weer tof!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn super, die eekhoorntjes, gave kaarten! En joh, wat leuk, dikke dames schilderen! Ik ben benieuwd, veel plezier, en stuur een fotootje??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo..wat super leuk gedaan met dat eekhoorntje. Twee mooie kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onwijs leuk!! De stoere rock eekhoorntjes tegen leuke achtergrondjes! Ben benieuwd naar je dikke dame, zulke leuke afbeeldingen vind ik dat altijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben het met je eens, die bovenste is leuker! Wel geweldig deze eekhoorn met gitaar, reken maar dat dat rockt! Hoe was het in Zeeland? Is je dikke dame goed gelukt?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke, stoere kaartjes, geweldig de eekhoorn met z'n gitaar. Hele vrolijke kaartjes maakte je met de tasty-truck, zo leuk het schudgedeelte. En je nativity kerstkaartje is mooi geworden. Ik hoop dat je Dikke Dame goed gelukt is vandaag.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh those are such great cards! I love those rocking critters! SO fun! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toch knap hoe jij een stoere kaart kunt maken met een schattig eekhoorntje als dit! Ook het podium wat je hem gegeven hebt is gaaf gedaan. Succes met de dikke dame!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Both of these are so cute. Great use of the sketch. So glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your guitar-playing squirrel is just too, too cute! Fabulous cards! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien