donderdag 17 augustus 2017

Week 33 van 52WTC.

Week 33 inmiddels en ook deze donderdag weer kerstkaartjes. Vandaag mag ik een kaartje laten zien op het 52 Weeks to Christmas blog. Het zou leuk zijn als je daar ook een kijkje komt nemen en misschien wil je ook wel deelnemen aan onze wekelijkse uitdaging?

Voor deze shakerkaartjes heb ik de vormpjes uit de laatste IDEE&post kit gebruikt. De papiertjes, rietjes, puffy stickers en schudsterretjes komen uit een eerder pakket, namelijk van december 2015. De rietjes zitten vast geklemd, ik heb een gaatjes gemaakt in de bovenkant van de potjes.
De dekseltjes zijn gestanst en bovenop het plastic vormpje geplakt. Het rood/witte twine maakt het net even af... De papiertjes uit het kerstpakketje zijn bijna op, er zijn nog een paar restjes over. Die zie je binnenkort, ze hebben inmiddels een bestemming gekregen...
Ondanks de vakantieperiode hebben we wekelijks toch zo'n 30 deelnemers op het 52WTC-blog, heel leuk! We zien allerlei mooie kerstkaartjes en -creaties voorbij komen, dankjewel allemaal voor jullie inzendingen! Hopelijk ook vandaag weer en dan kom ik graag even bij je langs...
Challenges;
Merry Monday Christmas Challenge - Christmas in Summer
Christmas Card Challenges - Weekly challenge
Christmas Card Throwdown - Tropical Christmas

21 opmerkingen:

  1. Twéé toffe kaarten Colien, echt een leuk idee dat rietje in de bokaal. Mooie papiertjes ook.
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk bedacht om met deze potten een kerstkaart te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk bedacht Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk in de kerstversie Colien. Het zijn drie super leuke kaartjes geworden!!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat prachtige shakerkaarten ! Supermooi papier, heel mooi versierd, en tof idee, die rietjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja wat knap!! Ik vind het een prachtig papierblokje, maar het kost me heel veel tijd om te bedenken hoe te gebruiken. Jij doet dat zo maar even ( lijkt het)
    Enig die jampotjes met kerstversiersels erin.
    En al ben ik in IJsland, deze donderdag doe ik weer mee.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit zijn echt superleuke, vrolijke kerstkaarten! Dat rietje is wel heel gaaf zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi zijn deze kerstkaartjes Colien...zo een frisse kleurtjes en die bokaal is een prachtig detail zo...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toffe kerstkaarten, ik vind ze top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat superleuk gedaan Colien! Ik heb er met bewondering naar gekeken!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk gedaan, Colien! Leuk dat je die papierlijn hebt gebruikt. Ik heb er ook nog van liggen 😀
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou staat ie er twee keer !!!!!
    Dus gemeend !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaartjes, erg leuk gedaan.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A very cute idea, and I love your red and teal colour scheme. Thanks for joining us at the Christmas Card Throwdown.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart Colien, wat een werk!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So clever and creative. You've really worked hard on these and they are fun and interesting cards.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love these shaker cards! They are so unique! Thanks so much for sharing with us at CCC! -Lori DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Very clever. Love them! Thanks for linking up with us at Christmas Card Challenges! Karen, DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien