woensdag 2 augustus 2017

Lovebirds.

  
Vorige week plaatste Larissa een leuk berichtje op haar blog. Thom had haar ten huwelijk gevraagd en natuurlijk heeft ze ja gezegd. Dat is een kaartje waard. Ik heb Eline's birds weer eens opgezocht, vond ik wel toepasselijk. Met de mooie Boho Summer papiertjes krijgt het geheel een warme uitstraling.
Behalve de plakhartjes heb ik ook nog 'Candy hearts' op het kaartje verwerkt. Om het persoonlijk te maken, heb ik de letters op de hartjes geplakt. Als het goed is, is het kaartje inmiddels bij de 'lovebirds' aangekomen.
Gisteren weer een heerlijk dagje gehad. 's Morgens thuis wat gerommeld en 's middags naar het Noordbrabants Museum geweest. We gingen voor de tentoonstelling over de jaren 80. Die was erg tof, maar Rolf en ik waren erg onder de indruk van 'Between the lines' van Chiharu Shiota. Ze maakt erg gave kunstwerken met draden. Zeker de moeite waard om te gaan bekijken! 
's Avonds nog gesport en naar de kapster geweest en toen was de dag weer om. Op naar de vandaag...
Challenges;
Marianne Design Challenge Blog - Alles mag
Sketch Saturday - Past sketch (#281)

Marianne Design Divas Challenge blog - Anything goes, option: layers
Marianne Design Krea diva's - Alles geht mit Marianne Design
AnMaCreatief - Challenge augustus: Dieren

16 opmerkingen:

  1. Wow, wat een prachtige kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart! Leuk met die vogeltjes zo Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk, lief kaartje voor Larissa en Thom.
    En leuke dag had je gisteren. Ik wil ook nog naar die tentoonstelling van de jaren 80, lijkt me leuk. Maar die draden zien er ook bijzonder uit.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief dat je ons een kaartje gestuurd hebt.
    & dan ook nog zo'n mooie! Hij staat te shinen op de kast. & daarna komt ie zeker in mn plakboek vol met gekregen kaartjes.
    Nogmaals dank, ook namens Thom natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een ontzettend lieve kaart heb je voor Larissa gemaakt....
    fijne avond liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje! En de tentoonstelling van Chiharu Shiota gaat meteen op mijn 'to do' lijstje, bedankt voor de tip!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Colien, wat een gaaf kaartje voor Larissa en Thom. Die vogeltjes vind ik ook zo mooi!
    Je vakantie klinkt erg goed! Ik ben aan het aftellen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful. I love the colors on your card and those sweet birdies! Thanks for sharing this with us this week over on the Sketch Saturday blog. Good luck in our draw!
    ~Jo, SS-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Colien! Supermooi. Gefeliciteerd met het winnen van de Challenge.

    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lief kaartje geworden.
    En leuk dat je mee doet met onze "alles mag" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT - Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit kaartje heb ik gemist. Heel mooi gemaakt! Die kunstenares met die draden lijkt me inderdaad indrukwekkend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart met de lovebirds Colette.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gtr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt Colien!
    Ook fantastisch gevonden... de love birds.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super lief en romantisch kaartje met de love birds Colien.
    Leuk dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien