donderdag 1 juni 2017

Week 22 van 52 WTC: reminder challenge 'Shine on'.

Vanaf vorige week kun je al meedoen met de challenge bij 52 Weeks to Christmas. Deze keer dagen we je uit om een 'Shine on' creatie te maken. We willen dus graag iets zien met een lichtbron erop. Ik koos deze week voor een kant-en-klaar plaatje van Lili of the Valley, waarop een meisje met kaarsje te zien is.
Tot vanavond kun je je kaartje voor de challenge linken onder het bericht van 26 mei op het 52WTC en je wekelijkse kaartje mag onder het blogbericht van vandaag. Daar zie je mijn voorbeeldkaartje en nog eentje van Marijke en van Suzanna.
De studiedag was erg geslaagd gisteren. Het was een leuke, volle dag, m'n workshop liep vlot en iedereen was blij met de goodybag. Veel leuke reacties gekregen op de (70) gepimpte tasjes. 
Vandaag houd ik de hele dag de prestaties van Rolf in de gaten via de computer en de Alpe d'HuZes app op m'n telefoon. Natuurlijk ga ik ook serieus lesgeven, maar wil natuurlijk niet te veel/niks missen van wat er daar in Frankrijk gebeurd....
Challenge;
The Paper Players - Sketch #346
 

9 opmerkingen:

  1. Spannende dag vandaag voor Rolf! Wel gaaf dat je 'm on-line zo goed kunt volgen. Workshop en goodybag waren top en je kerstkaartje is schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart weer. Ik hoop dat het allemaal goed gaat met Rolf! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook een meisje met een kaarsje hier.
    Bij mij veel blauw, bij jou roze.
    Mooie kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kerstkaartje!
    & de goodybags zijn mooi gelukt, tof! 70...pff hele klus geweest. Maar de klus is wel goed geslaagd.
    Spannend voor Rolf, fijn dat je het kan volgen. Knappe prestatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig is je kerstkaartje Colien....zo fijntjes
    en tjeetje wat een een groot aantal goodiebags heb je gemaakt....ze zijn zooooo leuk
    dat zal zeker in de smaak gevallen zijn...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje Colien, vind de kleuren prachtig!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kerstkaartje Colien.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi en schattig kerstkaartje, en wat een werkje, zo 70 zakjes maken, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien