maandag 26 juni 2017

Katten.

Een collega vroeg me of ik voor haar kinderen en kleinkinderen kaartjes wilde maken. Toen ik daarin toestemde, gaf ze me een lijstje met wensen voor 8 kaartjes. Bij allemaal wil ze er graag "fijne vakantie" op en bij elk te maken kaartje heeft ze namen en/of hobby's vermeld. Gisteren was het even een dagje om bij te komen (na een hele drukke week en de hoge temperaturen...) en ben ik aan de slag gegaan. Dit is dus de eerste, waarop '2 witte katten' mochten komen. De French Cats van Marianne Design kwamen meteen in m'n gedachten.
En bij CAS On Sunday  Friday vragen ze om een simpel kaartje met dieren. Daarom nog een extra kaartje, zonder al teveel poespas...of juist wel...ehm...katten, poezen... hoe dan ook, dit is em ;-)
Op naar een nieuwe (werk)week. Hier weer eentje vol (leuke) activiteiten. 
Oja, afgelopen zaterdag heb ik een gave workshop gevolgd bij Miranda v.d. Bosch. Degene die me volgen op Instagram of Facebook hebben al wat gezien, maar ik zal nog uitgebreid verslag doen op mijn blog. Je ziet de kleurrijke foto's binnenkort!
Challenges;
Cas On Friday - Animals
Paper Play Sketches - Sketch 45

15 opmerkingen:

  1. Heel leuk met die katten !!!!!
    Ben benieuwd naar de kleurrijke foto's !
    Fijne dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gave kaarten Colien, zag gelijk dat we dezelfde sketch hadden gebruikt.
    benieuwd wat er op die kleurrijke fotos staat...

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad met poezen zonder poespas! Leuk zijn ze!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes vooral de roze met zwart uitvoering spreekt me erg aan!

    groetkes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes, super die katten en leuk gedaan met die cirkels. Leuke sketch. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaarten, Colien. Mooie papier en kleuren. Die katten stans is erg leuk ook.
    Leuk dat je meedoet met CAS on Friday. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn errug leuk, deze twee! Die katten blijven zo leuk! Ik zag op je FB al dat je zo'n leuke workshop gedaan had!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn echt tof, je kattenkaarten! En fijn dat de workshop zo leuk was, ik ben benieuwd wat je gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jahaa, ik heb al wat voorbij zien komen en dat zag er errug gaaf uit! Deze kattenkaartjes zijn ook hartstikke leuk. Ben fan van de lichtroze. Zo gaaf met die zwarte katten erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee leuke, vrolijke kaartjes met de katten erop. Ik ben benieuwd naar de resultaten van de workshop.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze lekker-eenvoudige-niet-te-veel-poespas-poezen kaarten zijn wel heel erg leuk geworden.
    Ik ben wel heel benieuwd naar de andere 6 kaartjes, en het resultaat van je workshop natuurlijk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke poezenbeestenkaarten heb je gemaakt.
    & de resultaten waren ontzettend gaaf van wat ik al gezien heb. Kom maar door...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. These are so cute! Thanks for sharing at Paper Play Sketches!
    ~Owner/DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk deze kaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super cute!!! Thank you for joining us at Paper Play Sketches, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien