woensdag 10 mei 2017

With love & Big kiss.

Nou, de kop is eraf! Twee drukke dagen op school = werk zitten erop. Gisteren rapportvergaderingen gehad en daarna diverse ouders mailen en bellen... kost veel tijd. Maar vandaag de vrije dag gestart met wat kleine klusjes thuis en het maken van deze 2 kaartjes.
Soms wil je mensen gewoon even wat opfleuren met een kaartje en met bloemstempeltjes (van Action) en de vrolijk gekleurde papiertjes uit de laatste IDEE&post lukt dat prima, lijkt me. 
Zo meteen weer wat vrijwilligerswerk gaan verrichten en daarna zien we wel. In ieder geval 'moet' er nog een kerstkaartje gemaakt worden, het is ten slotte morgen alweer donderdag....
Challenge;
CAS(E) this Sketch! - CTS#220

9 opmerkingen:

  1. Leuk deze fleurige kaartjes. Past helemaal bij het mooie weer.
    Leuk ook zo op dat stippenpapier.
    Fijne dag vandaag, lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das heerlijk, na twee drukke dagen weer even tijd voor jezelf (en anderen). Je bloemenkaartjes zijn zeker vrolijk. Daar word je blij van als je zoiets krijgt, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zeker, de kop is eraf, een stevige kop ook, met meteen rapportvergaderingen. Jouw kaartje is vrolijk en leuk, gave bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje en wat een leuke bloemen met die Action stempels!
    Voor mij is de kop er nog niet af, pas morgen en overmorgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja leuk zijn ze die stempels,jouw kaarten zijn goed gelukt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk om voor die stempeltjes dessinpapier te gebruiken, echt vrolijke kaartjes zo!
    Kerstkaart al af? Ik moet mijn blogberichtje nog afwerken.
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een vrolijke bloemenkaartjes, heerlijk om die in voorraad te hebben voor alle doeleinden geschikt.

    fijne avond Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf zeg!! Lekker vrolijk. Als je deze in je bus vindt dan ben je op slag blij!
    Nog wat bij Action gescoord??
    ik wel ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien