donderdag 9 februari 2017

Week 6 van 52 WTC.

Daar ben ik weer, zoals elke donderdag met wat kerstkaartjes. Deze week zie je op het 52 Weeks to Christmas blog weer mooie inspiratiekaartjes van Epie en Bep. Voor mijn kaartjes gebruikte ik inmiddels 7 jaar oud (!) Cosmo Cricket papier in combi met vilten rendieren. Op het houten label heb ik een tekstje en ijskristallen van Els Brigé gestempeld.

En omdat ik met één kaartje per week niet toekom aan het einde van het jaar maakte ik er nog 3. Ook op een vierkant kaartje kwam de sketch mooi uit, dus waarom niet....
Doe je ook mee met onze wekelijkse challenge? Maak ook jaarrond kerstkaartjes, zodat je een mooi voorraadje opbouwt. Plaats je vandaag een kerstkaartje op je blog? Link dan je blogbericht op het 52WTC blog. Daar zie je ook de uitslag van de sketch-challenge. Bedankt dat er zoveel dames meededen. De top 3, gekozen door onze DT-leden is als volgt: 
1. Trijntje
2. Jacqueline
3. Miranda
Random winnares is Gina. Proficiat, dames!
Challenges;
ABC Christmas Challenges - C is for Creature(s)
Sketch Saturday - Sketch #449

19 opmerkingen:

  1. Leuke uitwerking van de Schets met het rendier en houten label!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel slim Colien om een serie te maken....ze zijn weer heel erg mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie wat bewaart die heeft wat, zeggen ze. Ze zijn heel mooi geworden.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten! En het is alleen maar handig om meerdere kaarten met 1 sketch te maken, zo kom ik ook aan mijn voorraad Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jhee, dat schiet lekker op met die kerstkaarten bij jou. Mijn teller staat nog steeds op '0' ben er even klaar mee ;-) Maar neemt niet weg dat ik geniet van die van jou, ze zijn weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, deze schets heb je super goed gebruikt !
    Mooie kaarten !
    Slim gelijk 3 !!!!
    Ik kom ook niet toe met 52 kaarten !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke serie Colien en door het label en rendier in één kleur te gebruiken is het ook net of ze uit één stuk bestaan. Mooi gebruik gemaakt van de sketch en een leuke serie klaar :)
    Ik zag dat ik derde was in de top 3, heel gaaf :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaartjes heb je weer gemaakt Colien...heel slim om er af en toe een paar meer te maken..

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke serie! Die vilten rendieren zijn hartstikke tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuk, de vilten diertjes maken het helemaal af
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gedaan en leuk die vilten hertjes. Je bent goed bezig hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaartjes Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die nostalgische papiertjes ;) maken een mooi geheel van dit alles...
    Heb deze week ook weer het een en ander in mijn handen gehad, blijft toch leuk al die patroontjes en printjes op die papiertjes....

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke set met kerstkaartjes. Het kaartje voor Nelly is ook mooi geworden, leuke mal van het cadeautje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaartjes Colien.

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke serie kaartjes, Colien. Grappig met al die verschillende kleurtjes worden het echt wel andere kaartjes!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn weer leuk Colien, ben bang dat ik ook meerder per keer zal moeten maken om het te halen, maar was vorige week al vergeten...handig

    fijne dag veel liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, mooie kaartjes, Colien. Ook al is het papier oud het blijft prachtig. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien