maandag 13 februari 2017

Te gekke krijtjes.

Vorige week woensdag had ik afgesproken bij Larissa. Zij had op de beurs in Gorinchem kennis gemaakt met de Te Gekke Krijtjes en de verschillende setjes aangeschaft. Bij mij stond het doosje al weer te lang in de kast, dus prima gelegenheid om er weer eens iets mee te doen. Met de mooie bloesem-stempels van Larissa maakte ik o.a. deze 2 kaartjes.
Mooi hoe je de kleurtjes in elkaar kunt laten overlopen. Bij beide kaartjes heb ik 3 kleurtjes gebruikt. De moeder van Larissa kwam ook nog aanschuiven, het was gezellig om met elkaar te knutselen. Thuis nog wat tekstjes erbij gestempeld. 
Ik had nog 2 kaartjes gemaakt, die zie je later. Voor nu: fijne (werk)week, allemaal!
Challenge;
CAS Colours & Sketches - #209 (upper card)

20 opmerkingen:

  1. heb hier ook wat krijtjes liggen, nog niet gebruikt, misschien eens een keertje doen... bedankt voor de inspiratie, leuk resultaat
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt! Prachtig hoe de kleuren overlopen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze heel erg mooi geworden. Te gekke krijtjes heb ik nog niet in mijn bezit...
    Maar je kunt ook niet alles hebben ;-)
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty ombre effect and love the embossing. Thank you for taking part in this week's CC&S challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik zelf gek op haken en vind hier altijd mijn haakpatronen http://haakpatronen.net/ misschien ook wel iets voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooie kleurencombinaties met je gekke krijtjes! Mooie bloesemstempel ook!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie achtergrondjes! Het blenden is perfect geworden. Ik wordt steeds nieuwsgieriger naar die gekke krijtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb jij ook mooie kaartjes gemaakt met die te gekke krijtjes Colien...zal vast gezellig geweest zijn zo samen aan de freubel...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee erg mooie kaartjes! Leuk die krijtjes, ik vraag me wel eens af wat het verschik is met werken met distressinkt. De bloesemstempel is hier heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very pretty ombre panel using the CC&S colours. Thanks for playing along.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful cards! Love the sponging and the wonderful layout. Thanks so much for playing along with us at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gedaan Colien, ook mooi met die stempels eroverheen! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaartjes, mooi hoe je de kleuren hebt laten overlopen en prachtige stempels. Leuke stoere kaarten met het embossing en het kurk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi deze techniek! En redelijk snel klaar denk ik!
    FMS laten zitten, anders werd het stressen en dat is de bedoeling niet van de Hobby...;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi hoor!!!
    De zwarte lijnen van de bloemen geven een mooi contrast met de vrolijke kleuren van de achtergrond.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. The flowers are lovely against those terrific sponged panels! Thanks for joining in our color challenge at CC&S.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely ombre effect and the black stamping over the top looks wonderful. Thanks for joining us this week at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. het blenden is prachtige Colien, te gekke kaartjes! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a delightful duo. Loving the layout of both your cards and beautiful use of the challenge colours on your first. Thanks so much for joining in at CC&S. Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien